GRUPO VALL COMPANYS
TECNICO/A DESARROLLO Y GESTION DE PERSONAS
¿Quieres trabajar en un grupo empresarial líder en el sector agroalimentario europeo y que ha sido por segundo año TOP EMPLOYER? ¿Te consideras una persona implicada, proactiva y comprometida, que trabaja bien en equipo? . Si es así, estás de suerte porque actualmente estamos buscando un/a TECNICO/A DESARROLLO Y GESTIÓN DE PERSONAS para una de nuestras empresas ubicada en Banyoles ( Girona )
Sus funciones básicas consistirán en:
1.Selección de personal entre todos los candidatos para definir cuál es el que más se adecúa al puesto que ofrecemos.
2.Formación y capacitación de los trabajadores de la empresa para garantizar que disponen de las destrezas necesarias.
3.Descripción del puesto de trabajo.
4.Tramitar los despidos
5.Gestiones las incorporaciones ya sean de plantilla, como de las empresas que prestan sus servicios en la empresa.
6.Control y archivo de la documentación de la empresa, así como de las que prestan sus servicios.
7.Gestionar los permisos, las vacaciones, horas extras, juntamente con el responsable de cada sección.
8.Informar a la central las bajas por incapacidad temporal.
9.Control de las horas del personal, y de los absentismos, comunicados y confirmados por el responsable de producción.
10.Efectuar las sanciones disciplinarias al personal, que incumpla las normativas de la empresa o las estipuladas en el convenio.
11.Cierre de incidencias de Torrent_banyoles, ETTS, empresas externas y de cooperativas.
12.Solución de problemas laborales, que interfieren en el trabajo diario.
13.Comprobar facturas ETT y empresas externas.
14.Realizar informes, horas extras, productivas, absentismos y trasmitirlos a responsables y direccion
Quim som?
A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb más de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals.
Els nostres valors són la orientació al cliente, el treball en equip, l' aprenentatge continu i la iniciativa. Som un equip de persones "hands on" que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, oferint un plus en el nostre servei fent i sentint el projecte com a propi. La missió principal és ajudar a les persones a trobar feina i consolidar les empreses que propiciar el seu propi creixement i desenvolupament.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!
El repte que et proponem:
Actualment estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina ubicada a PALAFRUGELL.
Quina és la missió de Interim Consultant?
La misió de L'Interim Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.
Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oporunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.
L'Interim Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.
El teu dia a dia:
En dependència directe de la Interim Area Manager, les responsabilitats de la persona seleccionada seràn:
¿Qué oferim?
A causa del nostre creixement i de la ferma convicció en l'aprenentatge continuat, busquem estudiants que vulguin entrar a formar part del projecte Marlex! Els estudiants podran començar a desenvolupar la seva trajectòria professional en una empresa dinàmica i jove, al mateix temps que consolidada en la gestió i selecció del potencial humà.
Busquem estudiants proactius, resolutius i amb moltíssimes ganes d'aprendre. L'empatia, el sentit de la responsabilitat i les ganes són fonamentals!
Quina serà la teva missió dins de la companyia? La persona seleccionada s'encarregarà de donar suport en:
Oferim:
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.